skellefteå

2013-03-26 @ 13:46:07 | Kommentarer (0)
Imorgon åker vi hem till skeå och hälsar på familj, släkt, vänner och hundar:) sen ska vi passa på att ha kalas och fira mig när jag ändå är hemma, fyller inte förrän 18 April men de är inte ofta man är hemma så:)
Tiden bara går, vad fyller jag?. 22 år :) äääch man är ju bara barnet ännu;)

För övrigt verkar de vara varmare hemma än här i stockholm, niiice:)
Imorgon när vi är framme så ska jag till kiropraktikern och grejsa på lite. Har som sagt upptäckt att min värk i axlar nacke och mina problemkäkar påverkar min sångröst sjukt mycke, och DET är inte tillåtet!!
ingen kiropraktiker verkar kunna trolla men.. sen att allt ska kosta så jävla mycket pengar gör mig crazy!! Pengarna bara rinner mellan fingrarna här i stockholm, jag förstår att de sitter hemlösa längst vägarna..stackarna.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0