såå trött och slut

2013-03-21 @ 14:12:19 | Kommentarer (0)
Tjenixen!
vadå trött? shit vad slut jag är. känner mig matt i hela kroppen. vill bara soova känns de som.
Mina axlar och nacke värker som vanligt och tar energi ifrån en. Har inte ens orkat pallra mig till gymmet idag..men känner att jag måste göra något.
igår på gymmet blev jag helt yr och började gäspa hela tiden och vart helt slut, tappa fokus totalt känns de som, typ som att man var i en dröm och allt går sakta, obehagligt. kanske har brist på något, järn?...nån som vet?

söker nytt jobb eftersom jag slutade på mitt gamla. Inte lätt alltså.. har lite skräck för kassor och så men vill mer än gärna jobba i klädbutik. aja hoppas musiken går bra när den släpps, de är ju det jag vill göra och skapades för,men det återstår att se, kan ju gå åt skogen också.
nu blire att dricka denna för att få lite eneergiii:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0