Inspelningsrackel

2011-01-28 @ 13:25:34 Allmänt | Kommentarer (0)

Jag har försökt att ta tag i inspelningen nu. Satt hela kvällen igår och rappla med ljudet i studion. LJUDET BLIR INTE BRA! man hör att de är en " hemma inspelning" jag stör mig som fan, fan fan. Fan var farsan har lagt ut pengar på min jävla studio men de bara racklar. Sen är jag ju sämst på mixa i cubase? de är ju så stort program att de finns inte, fattar ju noll, och allt är på engelska , och hur bra är jag på det då ?

Har påbörjat 3 coverlåtar igår, men lagt alla åt sidan för jag blir inte nöjd *ler* :) :D:D:D.....................!!!!!!!!!!!!!
JÄvla skit, blir så arg, har sjukt ont i axlarna idag för jag kan inte sitta vid datan i någon längre stund, men MÅSTE JU!

DEN HÄR BLOGGEN VAR JU TILL FÖR ATT ALLMÄNHETEN SKA FÅ HÖRA MIG SJUNGA, MEN SPEC MINA EGNA!


Less gånger hundra. Och måste fixa ny framsida till bloggen också, ååååååååh. haha.
Sen, SEN, vet jag inte heller hur man lägger upp en låt på bloggen, UTAn att behöva lägga in den på youtubeförst? för isåfall hade jag ju kunna lägga ut snuttar som jag spelat in som kan vara kul att höra kanske. Blir de iallfall nån musik på denna blogg, som den var tillför. Men tipsa mig gärna om hur man lägger ut en musikfil på bloggen om nån vet.?

Satt nyss och gjorde ett teoriprov på datan, gick inte så bra, och inte nog med det, när jag skulle kolla vilka fel jag hade så hamnade jag helt plötsligt på startsidan, så jaha? slösade jag bort ett test nu eller ? kan jag komma tillbaka där jag var ? fick ju inte lära mig nått för jag hann ju inte se vilka fel jag hade ? =/ aja får fråga fader.

Ikväll hade jag tänkt ta de lungt, myskväll med camilla. Sen Imorgon är de JÄVLART  party, ska på station imorgon, sista :D ska gå in med Malin- brorsans tjej ;) hihi.

Har inte kommmit på någon fiffig ide om hur jag ska hänga upp mina händväskor i min walk in closet ännu. Men ska försöka lösa de :)
Har laddat kameran nu så får se om jag ids ta kort ikväll på walk in closet, de är ju som inte helt klart, eftersom mors fars har gärna vela göra mitt gamla rum till ett förråd haha, eller " förråd" men de har blivit de eftersom vi håller på renovera toan. Så de står massa grejer där nu men, får se :D


Dessa låtar har vell de flesta hört, men lägger upp dom iallfall.





Här kommer den gaaamla låten haha :D jag och ludvig gjorde. Vi vann en musiktävling, så vi fick fara till stockholm och spela in den här låten, träffa Mona sahlin, gruppen fjärde världen, och spela in den i deras studio. Ja haha, ni kan få höra, men varken jag eller ludvig är nöjd med våran inspelning men, kan vara kul att höra något gammalt :)

JUst ja, haha, jag kom ihåg nu också, fy faan. Dagen innan vi skulle fara till stockholm och spela in låten, så fick jag vinterkräksjukan! fy fan! så jag missade en radiointervju, så ludvig fick ta den själv. Men jag tog mig upp på morgon, men de var inte kul att åka flyg och må illa kan jag säga!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0