Fullt upp!

2009-09-16 @ 22:15:08 Allmänt | Kommentarer (0)
Tjoooo, fan vad jag har haft fullt upp...hjärnan bubblar ju! har haft svårt att lägga upp denna vecka för att på fredag är det klädbytar dag ( menas att man kan sälja bort sina kläder och få pengar för det) Vi gör det varje höst och vår för att jag ska få någon extra slant att handla och ha kul för :) Så jag och mamma har rensat alla garderober som finns i huset och jackor och skor och satt pris på allt, storlek, och sen rensa allt och lägga alla samma storlekar i vissa högar osv, ett jävla jobb kan jag säga! har suttit 3 timmar ikväll och skrivit priser! sen på onsdagen hade jag Glosförhör ( idag) och tränade bara imorse på dom, men kunde alla utom två (A) ;D sen på fredag är det en samhällsinlämning så var hos emelie igår och vi gjorde bort deet, sen på torsdag imorgon så är det valpkurs, sen skulle jag hinna klämma in att lämna tillbaka mina skinnbyxor innan det är försent, och sedan hinna söka praktikplats, sen på fredag ska vi lämna in ALLA kläder. Står 9 soppåsar fulla med kläder i vardagsrummet, och det är ungefär lika mkt varje gång vi gör oss av med, förstår inte vart allt kommer ifrån.
Men lyckligt vis har jag hunnit med allt detta :D

Funderar på¨att köpa dessa söta uggs från kapphal i helgen :)


 




Ja som sagt...vad gör man ?

idag var jag på stan med morsan och då köpte jag ett par nya lackleggings som är BLANKA, och inte matta, och sen ett jätte snyggt nitarmband i silver från Lindex, försökte hitta på hemsidan men dom fanns inte där..Armbandet är jätte snyggt och det fanns örhängen som hörde till i samma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0