Godnatt!

2009-06-15 @ 02:19:48 Allmänt | Kommentarer (0)
Ahh jag och mamma har varit och köpt heelt nyaa mjuka pluffsiga täcken som jag snart ska få inviga! längtar tills jag ska lägga mig i sängen :D Det bästa som finns är när det är nybäddat och luktar "nytt" haha :D Idag har jag och mammsen varit på stan idag och jag köpte ett par harem byxor och en klänning:) alltid kul att shoppa men får alltid ångest efteråt =/

 Iallfall så har jag varit med Frida nu ikväll och vi har tjockat oss med chips och dipp och pratat om livets gång :D Känns skönt att få träffa min lilla Frida igen och prata om allt =)  det var så längesen =) Sen har hon hjälpt mig att maila till dom som äger facebook och be dom radera fake användaren som finns där. Det var ett jäkla krongel men vi fick iväg mailet tillslut. Det skulle vara kul att VETA vem det är som sitter och äcklar sig bakom dataskärmen och låtsas vara jag, haha, så skämmsit. Men jag tycker det är viktigt att den försvinner för man vet aldrig vad dom säger till folk, vad dom ger ut för information om en. Så nu får man hoppas att den försvinner:D För övrigt så känner jag att jag har attans ont i ryggen,axlarna och nacken , inget ovanligt alls. Ska till kiropraktikern och knixa till mig på onsdag igen =)
Näää nu ska jag inviga mitt nya täcke!:D iiiiiiiiih
1,2, 3, tjoflöjt, godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0